Rendszeradminisztráció

Tevékenységünk a rendszeradminisztráció valamint a rendszerintegráció keretein belül kiterjed az informatikai rendszerek hardver és szoftver igényének tervezésére, szállítására, rendszerbeillesztésére valamint folytonos felügyeletére. Munkánk során a törekszünk a megbízható és minőségi hardwer és szoftver komponensek felhasználásra.

A cégünk által nyújtott rendszeradminisztáricós szolgáltatások a következők:

  • számítógépek összeszerelése, installálása, konfigurálás
  • szoftverek, szoftver csomagok forgalmazása, telepítése
  • számítástechnikai eszközök folyamatos, karbantartása, javítása, felújítása, bővítése
  • a rendszer meghibásodott elemeinek lehetőség szerint a helyszínen történő javítása vagy cseréje
  • helyi és nagykiterjedésű számítógép hálózatok tervezése, kivitelezése, folyamatos felügyelete
  • szerverek és kliensek rendszeres felügyelete interneten keresztül is
  • technikai támogatás nyújtás
  • a vállalati adatmentés kidolgozása, adatok mentése
  • javaslatok, folyamatos információközlés
  • technikai támogatás nyújtás
  • a cég teljes informatikai rendszerének vizsgálata, dokumentálása, folyamatos nyilvántartása a hardver és szoftver részletes nyilvántartása - korszerűség és kihasználtság alapján is.

Álatlunk támogatott szoftverkönyezet:

  • Linux, Freebsd
  • MS Windows operációs rendszer
  • MS Windows Server operációs rendszer

A rendszerdokumentáció magában foglalja a nyilvántartás elkészítését, folyamatos vezetését, melynek részei: a hálózat teljes felépítésének, vázlatának, az egyes kliens-számítógépek, a szerver- számítógépek adatainak, operációs rendszerek típusának, verzióját, a szerveren futó szolgáltatásokat, azok beállításait, a felhasználók listáját, és jogosultságaikat, az adminisztratív felhasználók jelszavait, biztonsági házirendet és a mentési (katasztrófa) tervet.