Tevékenységünk a rendszeradminisztráció valamint a rendszerintegráció keretein belül kiterjed az informatikai rendszerek hardver és szoftver igényének tervezésére, szállítására, rendszerbeillesztésére valamint folytonos felügyeletére. Munkánk során a törekszünk a megbízható és minőségi hardwer és szoftver komponensek felhasználásra.
A cégünk által nyújtott rendszeradminisztáricós szolgáltatások a következők:
- számítógépek összeszerelése, installálása, konfigurálás
- szoftverek, szoftver csomagok forgalmazása, telepítése
- számítástechnikai eszközök folyamatos, karbantartása, javítása, felújítása, bővítése
- a rendszer meghibásodott elemeinek lehetőség szerint a helyszínen történő javítása vagy cseréje
- helyi és nagykiterjedésű számítógép hálózatok tervezése, kivitelezése, folyamatos felügyelete
- szerverek és kliensek rendszeres felügyelete interneten keresztül is
- technikai támogatás nyújtás
- a vállalati adatmentés kidolgozása, adatok mentése
- javaslatok, folyamatos információközlés
- technikai támogatás nyújtás
- a cég teljes informatikai rendszerének vizsgálata, dokumentálása, folyamatos nyilvántartása a hardver és szoftver részletes nyilvántartása - korszerűség és kihasználtság alapján is.
Álatlunk támogatott szoftverkönyezet:
- Linux, Freebsd
- MS Windows operációs rendszer
- MS Windows Server operációs rendszer
A rendszerdokumentáció magában foglalja a nyilvántartás elkészítését, folyamatos vezetését, melynek részei: a hálózat teljes felépítésének, vázlatának, az egyes kliens-számítógépek, a szerver- számítógépek adatainak, operációs rendszerek típusának, verzióját, a szerveren futó szolgáltatásokat, azok beállításait, a felhasználók listáját, és jogosultságaikat, az adminisztratív felhasználók jelszavait, biztonsági házirendet és a mentési (katasztrófa) tervet.