Rendszeradminisztráció

Cégünk átfogó rendszeradminisztrációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat nyújt, amelyek az informatikai rendszerek hardver- és szoftverigényeinek tervezésétől kezdve a beszerzésen és integráción át a folyamatos felügyeletig terjednek. Célunk, hogy ügyfeleink számára stabil, megbízható és hatékony informatikai infrastruktúrát biztosítsunk, amely hosszú távon is fenntartható és biztonságos működést garantál.

Szakértő csapatunk kiemelt figyelmet fordít a minőségi hardver- és szoftverkomponensek felhasználására, hogy partnereink a lehető legjobb teljesítményt érhessék el. Az általunk kínált rendszeradminisztrációs szolgáltatások közé tartozik:

  • Számítógépek összeszerelése, installálása és konfigurálása.

  • Szoftverek és szoftvercsomagok forgalmazása, telepítése.

  • Számítástechnikai eszközök karbantartása, javítása, bővítése és felújítása.

  • A rendszer meghibásodott elemeinek helyszíni javítása vagy cseréje, ahol lehetséges.

  • Helyi és nagykiterjedésű hálózatok tervezése, kivitelezése és folyamatos felügyelete.

  • Szerverek és kliensek rendszeres ellenőrzése, helyszínen illetve távfelügyelettel.

  • Technikai támogatás biztosítása ügyfeleink számára.

  • Vállalati adatmentési stratégiák kidolgozása és biztonsági mentések végrehajtása.

  • Informatikai rendszerek vizsgálata, dokumentálása és folyamatos nyilvántartása.

Támogatott szoftverkörnyezetünk magában foglalja a Linux rendszereket, valamint a Microsoft Windows és Windows Server operációs rendszereket. Szolgáltatásaink révén ügyfeleink teljes informatikai környezete átlátható, dokumentált és optimalizált marad, így garantálva a zavartalan működést és a gyors hibaelhárítást.

A rendszerdokumentáció minden fontos információt tartalmaz az infrastruktúráról, beleértve a hálózat felépítését, a szerverek és kliensek részletes adatait, az operációs rendszerek verzióit, a futtatott szolgáltatásokat, a felhasználói jogosultságokat, valamint a biztonsági házirendeket és mentési terveket. Ezáltal ügyfeleink mindig naprakész információval rendelkeznek informatikai rendszereik állapotáról, és gyorsan reagálhatnak bármilyen felmerülő problémára.